Kangoeroegroep

Op De Waterwilg bieden wij passend onderwijs in een doorgaande lijn aan onze meer- en hoogbegaafde leerlingen. Wij bieden hen leerstof en ondersteuning die bijdraagt het vergroten van hun welbevinden, leermotivatie en persoonlijke en cognitieve ontwikkeling. Hierbij zijn de individuele mogelijkheden, behoeften en interesses van onze leerlingen het uitgangspunt. Het signaleren van meer- en hoogbegaafde leerlingen geschiedt op De Waterwilg vroegtijdig en op basis van zowel objectieve als meer subjectieve informatie.

Ouders ontvangen regelmatig een informatiebrief. Een impressie van deze informatie kunt u hier bekijken: Impressie informatiebrieven Kangoeroegroep

Meer informatie leest u in ons protocol Passend onderwijs voor meer- en hoogbegaafde leerlingen op De Waterwilg. Ons samenwerkingsverband PPO Delflanden (Passend Primair Onderwijs) heeft in juni een artikel over ons aanbod aan meer- en hoogbegaafde kinderen gepubliceerd. Op onze pagina in de media kunt u dit artikel lezen.